Vam kdaj zaškripa v komunikaciji?
Namig #1 Komunikacija s čustveno inteligenco in pravo mero empatije.
Asertivnosti kot veščine se nismo učili v šoli in jo poseduje premalo ljudi. Vodi nas do končnega cilja – sproščene komunikacija s samim seboj in drugimi in je predpogoj za gradnjo dobrih, nekonfliktnih odnosov.
Kako prepoznamo asertivnega človeka? To je tisti, ki se zaveda vseh svojih pozitivnih lastnosti oz. svojih vrlin in hkrati ne zanika in ne skriva svojih pomanjkljivosti. Vsi ljudje imamo tako vrline kot slabosti. Razlika med nami je samo v tem, ali se jih, čisto vseh v svoji celoti, tudi zavedamo.
Če znamo biti asertivni v komunikaciji, ne dovolimo, da nas nekontrolirano prevzamejo nezavedne vsebine v našem jedru, zaradi katerih reagiramo z močnimi čustvi. Namreč, v takih primerih se aktivira senčna stran naše osebnosti, ki jo ponavadi projiciramo na druge. Čustva jeze, besa ali celo pretiranega navdušenja… A če znamo vse to, kar nas gradi in je del nas, ozavestiti in si priznati, bomo zagotovo v komunikaciji bolj prisotni in zavestni! Empatični. Aktivnejši poslušalci. Trdi do problema, a mehki do človeka!
In bomo znali ravno prav »začiniti« komunikacijo, ki bo delovala konstruktivno za obe strani. Vse to z zavedanjem, da ima vsak svojo realnost in razumevanje le te, zato tudi pravico do svojega mnenja in svojih emocij. In znotraj tega bomo znali iskati in graditi mostove. Vse z namenom izboljšanja odnosa.
Za asertivno komunikacijo moramo razviti čustveno inteligenco in empatijo. A brez prizadevanja, da zapustimo cono znanega in morda neučinkovitega (takšen pač sem), in premagujemo ovire na svoji poti, ne gre.
Komunikacija in očesni kontakt – vaša prednost ali slabost?
Cilji izobraževalnega programa – Šola komunikacijske odličnosti
- Razviti in nadgraditi veščine komuniciranja in nastopanja:
- samozavestna komunikacija,
- asertivna komunikacija in nenasilna komunikacija,
- kongruentnost in osebna energija,
- podajanje povratnih informacij,
- sprejemanje drugačnosti,
- aktivno poslušanje,
- postavljanje pravih vprašanj,
- učinkovito upravljanje konfliktov,
- izboljševanje medsebojnih odnosov.
- Samozavestno komuniciranje.
- Razvijanje čustvene inteligence in upravljanje z osebno energijo.
- Prepoznavanje in ozaveščanje lastnih vedenjskih vzorcev.
- Prepoznavanje notranjih motivatorjev.
- Učinkovita medsebojna komunikacija in komunikacija med generacijami.
- Postati motiviran in usmerjen k doseganju zastavljenih ciljev.
- Poslovni in osebni razvoj.
Povejmo na glas pravimo v šoli za retoriko, komunikacijo in javno nastopanje Povej naGlas.