INTER ALARM – VAROVANJE NA DALJAVO

PAMETNA URA IN LIFE

PAMETNA URA “IN LIFE” – NEPOGREŠLJIV PRIPOMOČEK ZA SAMOSTOJNO IN BREZSKRBNO STAROST V DOMAČEM OKOLJU

Pride čas, ko naši najbližji zaradi starosti, bolezni ali fizičnih omejitev ne morejo več sami brezskrbno in samostojno živeti, mi pa zaradi hitrega življenjskega tempa nimamo potrebnega časa za njih. Vedno je prisoten strah, kako in koga bodo pravočasno poklicali na pomoč, ko jo najbolj potrebujejo.

Modno oblikovana in funkcionalna pametna ura IN LIFE predstavlja sodobno obliko pomoči na daljavo. Uporabnik ure IN LIFE skupaj z zunanjo pomočjo skrbnika ali sorodnika aktivno poskrbi za bolj brezskrbno vsakdanje življenje v lastnem domu, tudi če je sam.

Glavne prednosti pametne ure IN LIFE:

  • avtomatski klic na pomoč v primeru padca
  • klic na pomoč s pomočjo gumba
  • lociranje uporabnika v primeru nevarnosti
  • spremljanje aktivnosti
  • opomniki
  • enostavna uporaba
  • avtomatska vsakodnevna poročila o stanju naprave in uporabnika

Pametno uro IN LIFE lahko uporabljate po vsej Sloveniji oziroma Evropi, obenem pa posreduje natančno lokacijo klicatelja pomoči.

Takojšnje ukrepanje ob
nepredvidenih dogodkih
Takojšnje obveščanje najbližjih
o nujnih primerih
Klic v sili 24 ur na dan

Za vse informacije pokličite
041 787 152

 

VEČ O PAMETNI URI IN LIFE

Pametna ura, ki zaznava tudi padce in poškodbe

Raziskovalci Instituta Jožef Stefan so v okviru evropskega projekta razvili sistem In life, katerega osrednji del je pametna ura. V pomoč bo starejšim, ki bodo z njo lahko varneje in samostojneje čim dlje živeli v domačem okolju, oskrbovanih stanovanjih ali v domovih za starejše.

Ura, ki je na pogled podobna športnim uram in merilnikom za vadbo, povezuje starejše in njihove skrbnike ter pomaga pri komunikaciji in razporejanju oskrbe. Kot je povedal vodja odseka za inteligentne sisteme na Institutu Jožef Stefan (IJS) prof. dr. Matjaž Gams, deluje kot inteligentni pametni telefon, ki omogoča preproste funkcije in ne zahteva posebnega znanja. Sistem je zasnovan diskretno, uporabljali pa ga bodo lahko različni ljudje.

Pametna ura za zdaj podpira deset funkcij.

  • SOS klic s pritiskom na gumb
    • SCENARIJ: Janko pade na tla in se ne more dvigniti zaradi bolečin v kolku. Ker je pri zavesti in se še vedno lahko premika, pritisne SOS gumb na uri. Ura sproži proceduro za klic na pomoč. Sin Jakob je prvi na seznamu in je trenutno nedosegljiv, po večkratnem poskusu prestavi na drugo osebo na seznamu, gospo Ajdo sodelavko, ki se na klic odzove ter, po kratkem pogovoru, ugotovi, da je g. Janko padel zato stopi v kontakt z reševalno službo.
  • Zaznavanje padcev z avtomatskim klicem na pomoč
    • SCENARIJ: Metka pade na stopnišču in pade v nezavest. Ura bo padec zaznala in ugotovila, da se ne premika, takoj bo poklicala na pomoč.
  • Geo-lociranje
    • SCENARIJ: Janko gre na sprehod v gozd in izgubi občutek za čas, odgovoren skrbnik ugotovi, da je pogrešan in prek portala pošlje zahtevek za geografsko lociranje ure.
  • Funkcije pametnega telefona
    • Ura ima vse funkcije pametnega telefona, lahko pokličemo kogarkoli in obratno. Na voljo je tudi fotoaparat.
  • Spremljanje aktivnosti
    • SCENARIJ: Janko redno hodi na telovadbo predpisano s strani zdravnika (npr. fizioterapija), sčasoma pozablja na te obveznosti in skrbnik opazi pomanjkanje redne aktivnosti in svetuje oz. ukrepa.
  • Nastavljivi opomniki
    • SCENARIJ: Metka jemlje tablete za nižanje krvnega tlaka vsak dan po večerji, včasih se zgodi, da jo pozabi. Opomnik na uri jo spomne!
  • Sporočila ob prazni bateriji
    • Ura se mora polniti enkrat na dan. Pri starejših, ki pametne telefone uporabljajo redkeje, se pogosto zgodi, da jih pozabijo napolniti. Ko baterija doseže kritično stanje, pametna ura uporabnika opozori.
  • Opomnik ob nenošeni uri
    • Pogosto se uro odloži na omaro, npr. ko se polni ali med umivanjem. Ura to zazna in opozori tako uporabnika kot skrbnika.
  • Geo-fencing
    • SCENARIJ: Metka pozno zvečer oddide iz stanovanja, ura to zazna in pošlje sinu Jakobu opozorilo.
  • Nastavljiva prek spleta ali prek SMS sporočil
    • Z vsemi nastavitvami na pametni uri lahko na željo skrbnika ali uporabnika upravljamo prek spleta.

Poleg preproste komunikacije uporabnikov s skrbniki omogoča samodejno zaznavanje padcev in poškodb, klic na pomoč s posebnim gumbom in spremljanje uporabnikovih aktivnosti, lociranje uporabnika v primeru nevarnosti in pošiljanje opomnikov. Za prepoznavanje nevarnih situacij uporablja napredne algoritme, ki so jih razvili na odseku za inteligentne sisteme – zanje so raziskovalci prejeli prvo nagrado na svetovnem tekmovanju iz prepoznavanja aktivnosti EvAAL.

Sistem poleg ure vključuje spletni portal, prek katerega lahko do podatkov dostopajo tudi izbrani sorodniki in skrbniki. Portal bo upravljal projektni partner, podjetje za medicinske storitve Doktor 24, ki upravlja tudi klicni center za alarme in klice na pomoč. Sistem med drugim vsak dan samodejno poroča o stanju naprave in uporabnika; tako lahko ob padcu ali podobni nesreči, prav tako ob obsegu gibanja, ki je manjši od običajnega, ura samostojno obvesti in pokliče na pomoč sorodnika ali klicni center.

 

HALO POMOČ - VAREN DOM

Enostaven sistem HALO POMOČ – VAREN DOM zagotavlja večjo varnost in nadzor nad vašim domom in je sestavljen iz:

  • GSM centrale,
  • brezžične tipke za klic na pomoč,
  • drugih senzorjev, ki ugotavljajo in javljajo nenavadna stanja ter nevarnosti v vašem domu.

inter-alarm-sistem-varni-dom

 

POGOSTA VPRAŠANJA

Katere storitve zajema vaš produkt?

Produkt Inter Alarm zajema storitve skrbi za varnost in pomoč na daljavo, s pomočjo sodobne komunikacijske tehnologije. Omogočamo zanesljiv klic v sili. Na ta način zagotavljamo uporabnikom varnost, različne informacije in pomoč v nujnih primerih (nesreča, padec osebe, neposredna grožnja – požara, poplave, vlomilca, napadalca).

Komu je storitev namenjena?

Storitve Inter Alarm so namenjene v prvi vrsti tistim, ki v tretjem življenjskem obdobju živijo sami in bi si radi zagotovili večjo varnost ter možnost stalnega neposrednega stika s svetovalci, ki so jim pripravljeni takoj priskočiti na pomoč.

Kako se storitev uporablja?

Uporaba storitev Inter Alarm je kar se da preprosta in enostavna. S pritiskom na uro, ki jo imajo uporabniki ves čas pri sebi, lahko vzpostavi govorno linijo z operaterjem v klicnem centru, ki mu bo pomagal. Prav tako lahko z istim gumbom sprejme klic iz klicnega centra na napravo ter se pogovori z našimi svetovalci. Svetovalci v klicnem centru so na voljo 24 ur na dan vse dni v letu.

Kje lahko najdemo podrobnejše informacije o storitvah?


Podrobnejše informacije o storitvah Inter Alarm dobite vedno na telefonski številki 041 787 152 ali pa si jih preberete na spletni strani www.interalarm.si.

Kje je možno naročiti storitve Inter Alarm?

Po vsej Sloveniji!

POVPRAŠEVANJE