INFORMATION Information Slovenia SLOVENIA

Prijava
4°/2° Ljubljana
5°/0° Maribor 5°/1° Celje 4°/2° Kranj 9°/8° Koper 9°/5° Nova Gorica 5°/0° Postojna 6°/4° Novo Mesto 5°/1° Murska Sobota 3°/-1° Slovenj Gradec 8°/2° Krsko
Generic selectors
Natančno ujemanje
Išči po naslovu
Išči po vsebini
Post Type Selectors
Filter po kategorijah
Dom in vrt
Avtomobilizem in Vozila
Družba in Javne Storitve
Elektro storitve
Gostinstvo
Gradbeništvo
Industrija
Izobraževanje
Kmetijske Dejavnosti
Marketing in Oglaševanje
Mediji
Navtika
Nočitve
Oblačila in Obutev
Obrt in Storitve
Osebna Nega
Osebni Stiki
Planinske Postojanke
Posel in Gospodarstvo
Prevozništvo in Transport
Prosti čas in Sprostitev
Računalništvo
Servis in Vzdrževanje
Spletne Trgovine
Steklarstvo
Tehnologija
Trgovina
Turizem
Zdravje
Šport in Rekreacija
Živali
Živila
Ostalo
komunikacija 31 AVG

Komunikacija v poslovnem svetu

Povej na glas DRUŽBA IN JAVNE STORITVE VIR
Zelo pomembno je, da znamo dobro komunicirati. To se hitro pokaže že v vsakdanjem življenju, kjer se z jasno komunikacijo izognemo nesporazumom. Še bolj odločilna pa je komunikacija v poslovnem svetu, sploh za tiste na vodilnih položajih, ki pogosto naslavljajo poslovne partnerje, investitorje, stranke in ciljno publiko. Tu nimamo veliko prostora za napake, vsak nesporazum ima lahko hude posledice, pa tudi nerodno oblikovana sporočila so lahko velika blamaža, tudi če ne gre za kakšne posebne napake. Ravno zato se je treba stalno izobraževati in usposabljati tudi na tistih področjih, za katere mislimo, da jih že dobro obvladamo. Navsezadnje znamo govoriti že od prvega leta življenja naprej, skozi desetletja prakse pa nam pride komunikacija že dobro v navado. A v praksi se izkaže, da to še zdaleč ni zagotovilo za uspešno javno nastopanje in učinkovito posredovanje ključnih informacij v poslovnem svetu.

Poslovna komunikacija na višjem nivoju

Poslovna komunikacija dopušča največ možnosti za izboljšave, prav tako imamo več konkretnih opcij za doseganje boljših rezultatov. Običajno gre za komunikacijo, ki ima točno določen namen. Osredotočimo se na cilj, ki ga želimo doseči, nato pripravimo sporočila in predstavitev, ki do tega cilja vodi. V ozadju je še veliko več dela kot sama komunikacija, s katero običajno mislimo le na končno posredovanje informacij, recimo govor.

Da bi bili pri komunikaciji v poslovnem svetu suvereni in uspešni, moramo pridobiti ustrezne veščine in izkušnje. To lahko storimo tako, da veliko govorimo, opravljamo predstavitve in na druge načine pridobivamo neprecenljive izkušnje, lahko pa uberemo bližnjico in opravimo kak tečaj javnega nastopanja in poslovnega komuniciranja. Dobra komunikacija se lahko razvije skozi coaching in svetovanje, skozi skupinske tečaje in podobne oblike dodatnega izobraževanja, kar je pametno izkoristiti, če smo pri delu pogosto v vlogi posredovalca pomembnih informacij. Dodatne storitve so na voljo tudi za tiste, ki želijo izpiliti svoje javno nastopanje.