Za reševanje raznih problemov uporabljamo svoje komunikacijske spretnosti, a pogosto se zgodi, da nas prav te vodijo v še večje težave. Predvsem je to očitno v kakšnih konfliktnih situacijah, a seveda ima komunikacija pomembno vlogo še v mnogih drugih interakcijah. Pogosto je zelo pomembno, da se izognemo konfliktom in mirno rešimo zaplete. Poleg tega z učinkovitim komuniciranjem dosegamo tudi druge cilje, zato je pametno, da te kompetence namerno razvijamo in pridobivamo dragocene izkušnje za dobro komunikacijo.V tem oziru verjetno izstopa poslovna komunikacija , saj imamo v sklopu službenih obveznosti gotovo veliko dela tudi z medsebojnimi interakcijami. Stalno smo v stiku s sodelavci in nadrejenimi, pogosto tudi s strankami. Še bolj pomembno je, da znamo dobro komunicirati s poslovnimi partnerji ter s ciljno publiko, saj na ta način dosegamo svoje cilje pri poslovanju. V vseh teh primerih je dobra komunikacija izredno koristna, zato se splača v razvoj teh spretnosti vložiti nekaj čas in truda.
Komunikacija se lahko izboljša
Če se zavedamo svojih pomanjkljivosti in težav, jih lahko tudi odpravimo. A ni nujno, da nas v to spodbudijo kakšne konkretne težave, zavedati se moramo, da lahko svoje spretnosti stalno razvijamo. Tudi če nam komunikacija ne povzroča kakšnih izrazitih težav, se torej splača preleteti možnosti, ki nam lahko še bolj pomagajo.Predvsem za poslovno komunikacijo imamo na voljo dobre rešitve. Organizirajo se tečaji in izobraževanja, najbolj zanimive so kakšne praktične delavnice. Pa tudi coaching je lahko izredno učinkovit, sploh če imamo opravka s kakšnimi konkretnimi nalogami, pri katerih pride komunikacija zelo do izraza, recimo če se pripravljamo na pomembne poslovne predstavitve.Z dobro komunikacijo lažje in bolje dosegamo zastavljene cilje. Če delamo na svojih spretnostih in nadgrajujemo svoje veščine, lahko na dolgi rok pričakujemo veliko boljše rezultate in začetna investicija se bo zanesljivo povrnila.